tisdag 15 juli 2008

Färdig februari!

Nu är min kofta klar, eller rättare sagt, den har varit klar en vecka men inget tillfälle att blogga den har infunnit sig.


Mönster: February Lady Sweater, Pamela Wynne (Såklart....)
Garn: Lacy, Löve Garn
Stickor: #5,5
Påbörjad: 080617
Avslutad: 080708

Koftan och jag på Mösseberg...

Jag är väldigt nöjd, blev faktiskt precis som jag tänkt mig. Jag har inte gjort några modifikationer av mönstret utan bara stickat på. Jag är glad att garnet funkade så jag fått skräckkoftan som var dess första liv ur världen.

3 kommentarer:

Ullen sa...

Den blev jättefin!

Bibblostick sa...

Grattis! Snygg! Min februaridam ligger rätt still i sin stickpåse sen jag upptäckt ett fel. Den får vila några dagar till.

Janette Millbom sa...

Ser ju görasnyggt ut :-) grattis till målgången